Cyfrowy ekosystem marketingowy na adUniverse 2016

Cyfrowy ekosystem marketingowy na adUniverse 2016 już 26 kwietnia w Warszawie!

adUniverse 2016 , który odbędzie się 26 kwietnia w Warszawie to III edycja konferencji poświęconej cyfrowej reklamie. Zmiany na rynku jakie obserwujemy od kilku lat, pojawienie się nowych narzędzi emisji, zakupu, targetowania reklam, adbloków, adfraudów, nowych kanałów emisji, wymaga od graczy rynkowych coraz szybszego adaptowania nowych trendów i wykorzystania specjalistycznej wiedzy rynkowej, pozwalającej zdobywać przewagę nad konkurencją. Coraz częściej bowiem o efektywności działań marketingowych decyduje unikalne połączenie wielu czynników, dla których wspólnym mianownikiem będzie zaawansowana technologia.

Keynote speakerem tegorocznej edycji jest Steve Kemish wielokrotnie nagradzany weteran cyfrowego marketingu z ponad 20.letnim doświadczeniem. Pracował dla takich marek jak Motorola, Cisco, ITV, Lego, Skype, British Airways czy Oracle. W ostatnich latach wygrywa nagrody B2B Marketing (5 razy) New Media Age, CRN, IDM Marketing czy DMA. Podczas specjalnej prezentacji na adUniverse 2016 Steve przedstawi najnowsze trendy w content marketingu oraz najciekawsze tego typu kampanie reklamowe. Jak połączyć content marketing z ekosystemem programmatic? Czy czeka nas programmatic content? Na te pytania Steve Kemish odpowie już 26 kwietnia.

Steve jest doskonałym specjalistą, bardzo się cieszę, że udało nam się go zaprosić na najnowszą edycję adUniverse – mówi Dariusz Sokołowski, co-founder NoNoobs.pl - organizator konferencji -  Content marketing staje się coraz bardziej popularny ze względu na rosnącą liczbę tradycyjnych reklam czy sposobów ich blokowania. Działania marketingowe opierające się na treściach są stosowane coraz częściej, również dla marek, które dotąd tego nie robiły. Steve Kemish pokaże nam dobre i złe praktyki oraz zbliżenie content marketingu do ekosystemu programmatic– dodaje Dariusz Sokołowski

AdUniverse 2016 to również wydarzenie poświęcone reklamie cyfrowej, gdzie prezentują usługi i narzędzia najważniejsi gracze na polskim rynku - dostawcy technologii targetowania reklam, zaawansowanych silników rekomendacyjnych, systemów marketing automation, rozwiązań do email marketingu, platformy zakupu i sprzedaży powierzchni reklamowych, przedstawiciele domów mediowych, sieci reklamowych, agencji interaktywnych.

Konferencję otworzy prezentacja Adama Dyby przedstawiająca aktualną sytuację na rynku reklamy interaktywnej oraz mapkę ekosystemu marketingowego z podziałem na konkretne typy rozwiązań takich jak DPS, Adexchanges czy Data Supliers. Na konferencji nie zabraknie unikalnych case study kampanii wykorzystujących narzędzia programmatic – Arkadiusz Miegoń, Adexon, czy zaawansowanych kampanii Rich Media udostępnionych w modelu programmatic – Paweł Żelazik, Adform, oraz prezentacji poświęconych kampaniom wielokanałowym, wykorzystującym wiele nośników – Grzegorz Śliwa, Myled, Damian Huba, Google.

W dzisiejszym świecie zautomatyzowanego marketingu nie sposób poruszać się bez zdolności do efektywnego wykorzystania danych (Kamil Grześkowiak, Amnet) umiejętności pogodzenia metod automatycznych z manualnym zarzadzaniem kampaniami (Tomasz Teodorczyk, Bidlab), czy też  wiedzy o tym w jaki sposób ominąć systemy blokujące reklamy (Paweł Treściński, YieldRiser)te zagadnienia znajdą się w prezentacjach naszych prelegentów podczas AdUniverse 2016, mówi Agnieszka Świtkowska co-founder, NoNoobs.pl

Podczas adUniverse 2016 zostanie zaprezentowany również dedykowany blok Best Marketing Cases pokazujący case studies nagrodzonych kampanii opierających się na danych i ekosystemach programmatic. BMC monitoruje ponad 200 pokazów i konkursów cyfrowej reklamy na całym świecie. Hando Sinisalu, założyciel Best Marketing International przygotował program składający się z case study kampanii takich marek jak KFC, Lexus, Falck, Vodafone czy BGH.

Bilety na adUniverse 2016: http://2016.aduniverse.pl/rejestracja-na-konferencje 

Program adUniverse 2016: http://2016.aduniverse.pl/program


dostarczył infoWire.pl